VRÁCENÍ ZBOŽÍ

ONLINE VRÁCENÍ ZBOŽÍ THE NORTH FACE

Pokud nejste z jakéhokoli důvodu zcela spokojeni, rádi zboží do 30 dnů přijmeme zpět.

Pokud máte zájem o jinou velikost nebo barvu, můžete zboží vrátit a zadat novou objednávku. Peníze vám vrátíme, jakmile zboží přijmeme a zpracujeme v našem skladu.

Vracené zboží musí být nenošené, ve stavu, v jakém jste jej obdrželi, a v původním obalu (včetně štítku).

VRÁTIT OBJEDNÁVKU

JAK POŽÁDAT O BEZPLATNÉ VRÁCENÍ ZBOŽÍ

1 - VYTVOŘTE A VYTISKNĚTE SI ŠTÍTEK PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Klikněte na tlačítko VRÁTIT OBJEDNÁVKU nebo na odkaz SLEDOVAT MOJI OBJEDNÁVKU v záhlaví (registrovaní zákazníci mají také přístup k historii objednávek v oddílu MŮJ ÚČET). Jakmile budete na stránce objednávky, zadejte číslo objednávky (osmimístný odkaz) a e-mailovouadresu, Pak klikněte na tlačítko „Vytvořit žádost o vrácení zboží“

Vyberte produkty, které chcete vrátit, důvod vrácení, preferovaný způsob vrácení (odvoz na sběrné místo nebo vyzvednutí dopravcem na požadovanou adresu). Postupujte podle pokynů poskytnutých během procesu a vytiskněte dodaný štítek pro vrácení zboží.

2 - ZBOŽÍ K VRÁCENÍ ZABALTE

Zabalte produkty, které chcete vrátit. Doporučujeme vám, abyste znovu použili obálku nebo krabici, ve které jste výrobek obdrželi. SBezpečně obal uzavřete a štítek pro vrácení připevněte na vnější stranu balíčku. Ujistěte se prosím, že všechny staré přepravní štítky, nálepky a jiné materiály jsou odstraněny nebo znehodnoceny.

3 - ODEVZDEJTE ZÁSILKU VE SBĚRNÉM MÍSTĚ NEBO PŘEDEJTE DOPRAVCI

Odvezte balíček na vybrané místo během otevírací doby, nebo počkejte, až ho na vaší adrese vyzvedne dopravce. Ujistěte se, že někdo bude doma v době, kdy se s dopravcem domluvíte na vyzvednutí balíčku.

4 - POTVRZENÍ VRÁCENÍ ZBOŽÍ A VRÁCENÍ PENĚZ

Jakmile zboží přijmeme a zpracujeme, pošleme vám potvrzení e-mailem. Vrácené zboží bude považováno za zpracované, jakmile bude vrácená položka zkontrolována naším týmem pro zajištění kvality. Může trvat až 14 dní, než se vrácené peníze zobrazí na vašem účtu.

Dokud zboží nedorazí do našeho skladu, nesete za něj zodpovědnost vy. Ujistěte se proto, že je správně zabalené a nemůže se cestou poškodit.

V případě jakýchkoliv otázek se podívejte na stránku Často kladené dotazy týkající se vrácení zboží. V případě jakýchkoliv otázek nebo pokud potřebujete asistenci, kontaktujte náš tým PÉČE O ZÁKAZNÍKY.

 

Právo na odstoupení od smlouvy

Pokud nejste spokojeni s produkty, které jste obdrželi, nebo jste si nákup jednoduše rozmysleli poté, co jsme vám poslali e-mailem potvrzení objednávky, můžete zboží vrátit do 30 (třiceti) kalendářních dnů od doručení Produktů a získat náhradu. Toto právo na odstoupení od smlouvy můžete uplatnit bez sankcí a bez udání důvodu.

Vezměte prosím na vědomí, že zatímco výrobky zůstávají ve vašem vlastnictví, jste zodpovědní za jejich bezpečnost, zabezpečení a dobrý stav.

V případě vrácení zboží z důvodu změny názoru (právo na odstoupení od smlouvy) obdržíte plnou náhradu sníženou o cenu expresního doručení, pokud jste si při nákupu zvolili tento způsob dopravy.

 

Zákonná záruka na vady zboží

Kromě výše uvedeného uznáváme zákonnou záruku na dva roky (nebo delší dobu, kterou může stanovit místní zákon) na vady produktu. Výrobek je „vadný“, pokud byl přijat poškozený nebo pokud se do dvou let (nebo delší dobu, kterou může stanovit místní zákon) od nákupu projevila výrobní nebo materiálová vada. Vezměte na vědomí, že produkty poškozené běžným opotřebením nejsou považovány za vadné.