FAQ (Často kladené dotazy)

Jak to celé funguje?

V našem e-shopu nabízíme produkty, které jsou skladem na našich TNF prodejnách v Praze, Ostravě a Liberci. Základna pro eshop je v Praze. Pokud si objednáte některý z produktů, které jsou skladem mimo Prahu, prodlužuje se automaticky doba doručení o přeposlaní z odpovídajícího skladu do Prahy. Každá z prodejen může mít rozdílnou část sortimentu, nabízených barev a velikostí. Chceme vám nabízet co nejrozšířenější nabídku, proto děkujeme za pochopení v případě delšího čekání. Z provozních důvodů není možné odesílat přímo z jednotlivých prodejen.

Proč nakupovat právě u nás?

Nabízíme nejrozšířenější nabídku kvalitního The North Face zboží v celé České republice.

Při nakupování s námi nemusíte opustit svůj byt nebo pracovnu a můžete přitom vybírat ze široké nabídky a zajistit si dodání zboží na jakoukoli adresu v České republice, popř. na Slovensko.

Jaké jsou možnosti platby?

V obchodních podmínkách je vyspecifikováno:

- osobní odběr: hotovost, platba kartou, The North Face poukázky.

- zásilky přepravované Českou poštou /adresa doručení pouze Česká republika/: platba předem - platební kartou či online bankovním převodem nebo dobírkou.

- zásilky přepravované PPL: /adresa doručení v České republice/: platba předem - platební kartou či online bankovním převodem nebo dobírkou.

- zásilky přepravované přes Zásilkovna.cz: /adresa doručení v České republice/: platba možná předem online bankovním převodem, online platební kartou nebo dobírkou.

- zásilky přepravované PPL: /adresa doručení na Slovensku/: platba možná předem klasickým bankovním převodem, online bankovním převodem nebo online platební kartou.

- zásilky přepravované přes Zásilkovna.cz: /adresa doručení na Slovensku/: platba možná předem online bankovním převodem, online platební kartou nebo dobírkou.

Pozor, online bankovní převod je součástí vytvožení objednávky. Budete automaticky přesměrovaní do internetového bankovnictví vaší banky. Pokud se Vám platba z nějakého důvodu nepodaří /denní limit pro platby apod./, kontaktujte naše operátory a domluvte náhradní řešení platby. 

Jaké způsoby dopravy k zákazníkům nejčastěji používáte?

Nejrychlejší způsob dodání je prostřednictvím přepravní společnosti PPL.

Druhý nejčastější způsob je využití České pošty. Zboží je odesíláno jako obchodní balík s úschovou na poště 7 kalendářních dnů včetně sobot i svátků.

Při objednání zboží nad 3000 Kč se poštovné neplatí.

Jak funguje osobní odběr eshop objednávek?

Vytvoříte klasickou objednávku s volbou: Osobní odběr. Až bude zboží nachystáno k vyzvednutí, obdržíte informační mail s číslem objednávky a termínem pro vyzvednutí. Osobní odběr probíhá na naši specializované prodejně The North Face, OC Arkády Pankrác, Na Pankráci 86, Praha 4, 140 00 (boční vchod od zastávek autobusů). Otevírací doba: 9:00 – 21:00.

Platba probíhá na běžné pokladně a je možné zaplatit hotově, kartou i The North Face poukázkami.

Proč mi nedorazil potvrzující email, že byla má objednávka přijata?

Každou objednávku zpracovávají naši operátoři v pracovní dny od 9:00 do 17:00, systém automaticky odesílá informativní mail na uvedenou e-mailovou adresu ihned po vložení objednávky do systému.

Pokud Vám žádný nedorazil, je možné, že jej naleznete ve spamech. Problém je ve Vaší schránce, která tento druh mailů "odmítá".

Budete-li mít dotazy, slouží Vám k tomu adresa: eshop@thenorthface.cz, popř. tel.č.: + 420 725 932 444.

Na došlé dotazy odpovídáme postupně a ihned jak je to možné.

Kde a kdy získám informaci o své objednávce?

Automatické e-maily dostanete: při přijetí objednávky; odeslání vyřízené objednávky, kde uvádíme číslo balíku; po přichystání zboží k osobnímu odběru.

Potřebujete-li kontaktovat ohledně objednávky personál, dodržujte, prosím, níže vypsaná pravidla:

V provozní době eshopu od 9:00 - 17:00, tel.č.: + 420 725 932 444, dostanete nejaktuálnější informace o vaší objednávce.

Mimo pracovní dobu eshopu od 17:00 do 21:00, můžete v nutných případech kontaktovat pracovníky prodejny v OC Arkády Pankrác tel.č.: + 420 241 412 935, ale nezaručujeme, že dostanete správné informace. Prodavači nemusí znát všechny detaily k vaší objednávce. Doporučujeme vyčkat na pracovníka e-shopu. Připravené zboží k odběru je možné vyzvedávat po celou pracovní dobu prodejny od 9:00 do 21:00.

Může se stát, že se liší cena zboží na e-shopu a cena zboží na prodejně?

Snažíme se udržovat ceny stejné, ale ano, může se výjimečně stát a to např. z těchto důvodů:

1. Některé z akcí jsou pořádány na prodejnách, jiné pouze na e-shopu.

2. Ceny se mohou lišit i v různých prodejnách v závislosti na akcích v jednotlivých obchodních centrech.

Zboží, které jsem si objednal mi velikostně nevyhovuje. Jak mám postupovat?

Zboží máte právo do 14 dnů vyměnit nebo vrátit /odstoupit od kupní smlouvy/.

Doporučujeme nejdříve zavolat našim operátorům a informovat je o této skutečnosti. Zajistíte si včasnou rezervaci jiné velikosti.

V případě vrácení zboží doporučujeme využít a vyplnit vzor k Odsoupení od kupní smloyvy, který naleznete v obchodních podmínkách.

Balíček odešlete na adresu: THE NORTH FACE, OC Arkády Pankrác, ul. Na Pankráci 86, Praha 4, 140 00.

Do adresy, prosím, připište E-SHOP. Tohle označení nám usnadní práci při třídění balíků a zboží se k nám dostane rychleji.

Zboží odešlete tak, jak jste ho obdrželi, aby bylo schopné dalšího prodeje. Přiložte originál faktury, všechny visačky, záruční list apod. Doporučujeme udělat si kopii faktury pro Vaši kontrolu. Pokud máte na faktuře více zboží, ponechte si originál a odešlete kopii.

I v případě, že operátora předem informujete o výměně/vrácení zboží, napište znovu Váš požadavek na vrácenou fakturu. Více informací v našich obchodních podmínkách.

0 ks
Košík: 0
  • Košík (0 Kč)