Záruka

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY THE NORTH FACE®

Výrobce poskytuje na produkty North Face® plnou dvouletou záruku na vady materiálu a zpracování.

Pokud produkt neplní svou funkci z důvodu výrobní vady, bezplatně jej opravíme, vyměníme (pokud je přesně stejná položka stále k dispozici) nebo jinak nahradíme dle našeho uvážení. Tato záruka se nevztahuje na škody způsobené nehodou, nevhodnou péčí, nedbalostí, praním, běžným opotřebením nebo přirozeným poškozením barev a materiálů při dlouhém používání. V některých případech mohou být škody, na které se nevztahuje záruka, za přiměřenou cenu opraveny. Za zpětnou dopravu bude účtován poplatek.

Tato záruka poskytuje specifická zákonná práva a neovlivňuje žádná jiná zákonná práva, která můžete mít jako spotřebitel a která se mohou v jednotlivých zemích lišit.

Často kladené dotazy ohledně záruky

Jaké jsou Záruční podmínky The North Face®?
Produkty společnosti The North Face mají plnou záruku pro původního vlastníka v případě chyb materiálu a zpracování, a to po dobu dvou let.

Pokud produkt neplní svou funkci z důvodu výrobní vady, bezplatně jej opravíme, vyměníme (pokud je přesně stejná položka stále k dispozici) nebo jinak nahradíme dle našeho uvážení. Tato záruka se nevztahuje na škody způsobené nehodou, nevhodnou péčí, nedbalostí, praním, běžným opotřebením nebo přirozeným poškozením barev a materiálů při dlouhém používání. V některých případech mohou být škody, na které se nevztahuje záruka, za přiměřenou cenu opraveny. Za zpětnou dopravu bude účtován poplatek.

Pro posouzení záruční reklamace musí zákazník vrátit výrobek prodejci The NorthFace ®, kde ho zakoupil, a to s originálním dokladem o koupi.
V případě, že byl výrobek zakoupen v e-shopu The North Face®, vraťte jej prosím v souladu s našimi Zásadami Vrácení Zboží a ujistěte se, že jste jako důvod vrácení vybrali „výrobek je vadný“.. Pokud 30denní lhůta pro vrácení uplynula, obraťte se na náš Zákaznický Servis .

Tato záruka poskytuje konkrétní zákonná práva a neovlivňuje žádná další zákonná práva, která můžete mít jako spotřebitel a která se mohou v jednotlivých zemích lišit.
Vztahují se záruční podmínky i na běžná opotřebení a poškození?
Všechny produkty vyrábíme tak, aby splňovaly naše nejvyšší standardy. Nicméně bez ohledu na to, jak pečlivě se o svůj produkt The North Face® staráte, nakonec začne vykazovat známky věku a opotřebení. Záruka The North Face® se na běžné opotřebení nevztahuje.
Bude můj produkt od The North Face® opraven, vyměněn nebo jinak kompenzován?
Pokud váš produkt The North Face® neplní svou funkci nebo je poškozen v důsledku zpracování nebo výrobní vady, opravíme jej, vyměníme nebo jinak nahradíme. Pokud podle našeho názoru zboží, které jste nám vrátili, není vadné, reklamaci odmítneme a zboží vám vrátíme.
Pokud se k vašemu produktu The North Face® vážou zvláštní vzpomínky a je pro vás nenahraditelný, nezapomeňte nás o tom informovat. Reklamace produktů, které nejsou čisté, budou zamítnuty.
Musím zaplatit za dopravu, abych mohl/a vrátit své zboží v záruce?
Produkt jsem zakoupil/a v e-shopu The North Face®
The North Face® hradí náklady na odeslání produktů, na které se vztahuje naše záruka. Na zboží, na které se naše záruka nevztahuje, bude účtován poplatek za dopravu a opravu.

Nekoupil/a jsem svůj produkt v e-shopu The North Face®
Obchod, kde jste vrátil/a zboží, se postará o odeslání zboží do oddělení vyřizování reklamací The North Face®. The North Face® hradí náklady na odeslání produktů, na které se vztahuje naše záruka. Na zboží, na které se naše záruka nevztahuje, bude účtován poplatek za dopravu a opravu.
Jak zjistím stav vyřizování záruky?
Zakoupil/a jsem svůj produkt na TheNorthFace.com
Jakmile bude proces vracení zboží dokončen, budete upozorněni e-mailem. Vrácení zboží v záruční době zpracujeme přibližně 14 kalendářních dnů ode dne, kdy jsme vaše zboží obdrželi v našem skladu.

Nekoupil/a jsem svůj produkt na TheNorthFace.com
Obchod, do kterého jste produkt vrátili, vás bude informovat o stavu procesu vrácení zboží. Neváhejte je požádat o informace, rádi vám je podají. Většina případů reklamace bude zpracována do 30 kalendářních dnů.
Můj produkt The North Face® se poškodil nebo se stal vadným, kam ho mám vrátit?
Produkt jsem zakoupil/a v e-shopu The North Face ®.
Vraťte jej prosím v souladu s našimi Zásadami Vrácení Zboží a jako důvod vrácení nezapomeňte vybrat možnost „výrobek je vadný“. Pokud 30denní lhůta pro vrácení uplynula, obraťte se na náš Zákaznický Servis. Ujistěte se, že vracené produkty jsou čisté.

Nekoupil/a jsem svůj produkt v e-shopu The North Face®
Zboží musíte vrátit do obchodu The North Face® nebo prodejci, kde jste výrobek/výrobky zakoupil/a, a to spolu s platným dokladem o zaplacení nebo jiným dokladem o zakoupení. Zaměstnanci obchodu vám vysvětlí příslušný postup a časový rozvrh.
Mám zlomenou přezku nebo poškozené šněrování. Lze žádat o výměnu?
Zlomenou přezku nebo přetrženou tkaničku vám rádi vyměníme za novou. Můžete Nás Kontaktovat a poskytnout následující údaje:

• Jasný popis požadovaného dílu: Váš výrobek The North Face®, barvu a velikost. Pokud možno přiložte obrázek požadovaného náhradního dílu.

• Adresa, na kterou je třeba náhradní díl odeslat.

Není-li k dispozici originální náhradní díl, nahradíme jej nejbližší dostupnou alternativou.
Můžete se také obrátit na nejbližší obchod The North Face® s dotazem, zda položku, kterou hledáte, nemají.
Koupil/a jsem si výrobek na dovolené, vztahuje se na něj záruka?
Naše politika stanoví, že zboží musí být vráceno přes původní místo zakoupení. Pokud to nebude možné, můžete se obrátit na místní prodejnu, zda vám může poskytnout záruční opravu, nebo Nás Kontaktovat.
Kde seženu náhradní díly na stan?
Navštivte autorizovaného prodejce The North Face®. Budou potřebovat znát model vašeho stanu a typ tyče, kterou potřebujete vyměnit. Kontaktujte Nás pro více informací.

JAK STARÝ JE VÁŠ PRODUKT?

Zaškrtněte odpovídající pole z možností níže

Výrobce poskytuje na produkty North Face® plnou dvouletou záruku na vady materiálu a zpracování.

V současnosti nejsme schopni zajišťovat opravy produktů, na které se nevztahují naše záruční podmínky.

Pro více informací o možnostech vracení poškozených nebo vadných produktů nás prosím KONTAKTUJTE.

KDE JSTE PRODUKT ZAKOUPILI?

KDE JSTE PRODUKT ZAKOUPILI?