VRACENÍ PRODUKTŮ

VRACENÍ PRODUKTŮ The North Face® ZAKOUPENÝCH ONLINE

Pokud budete z libovolného důvodu nespokojeni se zakoupenými produkty, ochotně je od vás přijmeme zpět do 60 dnů od doručení.

Pokud si budete přát jinou velikost nebo barvu, je třeba vrátit nevyhovující produkty a objednat nové. Peníze za vrácené produkty vám vrátíme ihned po jejich přijetí a zpracování vašeho požadavku.

Pokud si to rozmyslíte a zboží budete chtít vrátit, vrátíme vám celou částku včetně případných nákladů na dopravu. Pokud jste zakoupili více než jeden produkt a vrátili jen jeden z nich, vrátíme vám poměrnou částku celkové ceny za dopravu, kterou jste zaplatili. Např. pokud jste zakoupili 3 položky a vrátili dvě z nich, vrátíme vám 2/3 celkové ceny za dopravu, kterou jste zaplatili.

Vrácené produkty musí být nenošené, ve stavu, v jakém jste je obdrželi a v původním balení (včetně visačky).

VRÁTIT OBJEDNÁVKU

JAK SI VYŽÁDAT VRÁCENÍ ZBOŽÍ ZDARMA

1 - VYTVOŘTE A VYTISKNĚTE ŠTÍTEK PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Klikněte na tlačítko VRÁTIT OBJEDNÁVKU nebo odkaz SLEDOVAT MOU OBJEDNÁVKU v záhlaví stránky (registrovaní zákazníci mohou rovněž otevřít historii svých objednávek v oddíle MŮJ ÚČET). Na stránce objednávky zadejte číslo své objednávky (osmimístné číslo uvedené na objednávce) a svou e-mailovou adresu a klikněte na tlačítko 'Vytvořit vratku'.

Vyberte produkty, které chcete vrátit, uveďte důvod, proč je vracíte, a preferovaný způsob vrácení (odevzdání ve sběrném místě nebo vyzvednutí přepravní službou na požadované adrese). Postupujte podle průběžně zobrazovaných instrukcí a vytiskněte si hotový štítek pro vrácení zboží.

2 - ZABALTE VRACENÉ ZBOŽÍ

Zabalte zboží, které chcete vrátit. Doporučujeme použít znovu sáček či krabici, ve které jste produkty obdrželi. Bezpečně balíček zalepte a připevněte na něj štítek pro vrácení zboží. Nezapomeňte zrušit nebo odstranit veškeré původní doručovací štítky, etikety a další materiály specifikující doručení na vaši adresu.

3 - ODEVZDEJTE PRODUKTY VE SBĚRNÉM MÍSTĚ NEBO JE PŘEDEJTE DOPRAVCI

Odevzdejte balíček na vybraném sběrném místě během jeho provozní doby, nebo počkejte na přepravní službu, která si od vás balíček na vámi uvedené adrese převezme. Zajistěte, aby v dohodnutou dobu byl na dané adrese někdo přítomen.

4 - POTVRZENÍ VRÁCENÍ A REFUNDACE

Jakmile bude vrácené zboží přijato a zpracováno, obdržíte e-mail s potvrzením o přijetí. Peníze vám budou vráceny neprodleně poté, co bude vrácené zboží zkontrolováno naším týmem kvality. Může trvat až 14 dní, než se vám vrácené peníze připíšou na účet.

Až do okamžiku, kdy vrácené zboží dorazí do našeho skladu, za ně nesete odpovědnost vy. Proto dbejte na jeho řádné zabalení, aby nebylo během přepravy poškozeno.

 

Vrácení online objednávky Locate (ROLO)

Objednávky Locate jsou objednávky zadané v obchodě na produkty, které nejsou fyzicky dostupné na skladě obchodu, s dodáním do téhož obchodu nebo na adresu vašeho bydliště.

Položky zakoupené prostřednictvím Locate lze vrátit ve vlastním či provozovaném obchodě The North Face nebo online. Nezahrnuje partnerské obchody a obchody s koncesí. Při vrácení online postupujte podle standardního postupu vrácení online. Vrácení online lze refundovat POUZE formou digitální dárkové karty, která podléhá našim standardním Obchodním podmínkám pro dárkové karty.

Pokud nechcete, aby došlo k refundaci digitální dárkovou kartou, proveďte vrácení v obchodě, kde nákup proběhl.


PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Pokud nejste spokojeni se zbožím, které jsme vám zaslali, nebo si to prostě jen po nákupu a obdržení potvrzení o přijetí objednávky rozmyslíte, máte právo do 60 dnů od doručení objednaného zboží toto zboží vrátit a získat zpátky peníze. Je to vaše právo na odstoupení od smlouvy bez jakékoliv penalizace a bez povinnosti udávat důvod.

Vezměte na vědomí, že zatímco produkty zůstávají ve vašem vlastnictví, zodpovídáte za jejich bezpečnost a dobrý stav vy.

V případě vrácení produktu z důvodu změny názoru (právo na odstoupení od smlouvy), obdržíte zpět plnou cenu bez ceny expresního doručení, pokud jste si ho vybrali jako způsob doručení.


ZÁKONNÁ ZÁRUKA NA POŠKOZENÉ ZBOŽÍ

Kromě výše uvedeného vám rovněž poskytujeme zákonnou dvouletou záruku (nebo delší, pokud je tak stanoveno místními zákony) na vady produktu. Produkt je považován za "vadný", pokud byl zákazníkovi doručen poškozený nebo pokud se u něj do dvou let (nebo déle, pokud je tak stanoveno místními zákony) od zakoupení projeví výrobní vada nebo vada materiálu. Vezměte na vědomí, že poškození produktu z důvodu běžného opotřebení není považováno za závadu.

Pokud jste zakoupili více než jeden produkt a vrátili jen jeden z nich, vrátíme vám poměrnou částku celkové ceny za dopravu, kterou jste zaplatili. Např. pokud jste zakoupili 3 položky a vrátili dvě z nich, vrátíme vám 2/3 celkové ceny za dopravu, kterou jste zaplatili.

Více informací najdete v našich záručních podmínkách.

Máte-li nějaké dotazy, podívejte se do často kladených dotazů ohledně vracení produktů.

Máte-li další dotazy nebo potřebujete-li pomoc, obraťte se na naše SLUŽBY ZÁKAZNÍKŮM