Returns FAQs

alt

Return Policy

Jaké jsou vaše zásady pro vracení zboží?
Pokud nejste spokojeni nebo jste prostě změnili názor na výrobek(výrobky), budeme rádi akceptovat vaše vrácení zboží během 30 dnů od dodání.
V jakém stavu by mělo být zboží vráceno?
S výrobky je třeba opatrně manipulovat a nakládat a vrátit je v původním stavu a balení, se všemi původními štítky a značkami. Pokud vaše zacházení s výrobkem(ky) zapříčinilo snížení jejich obchodní hodnoty, můžeme proporčně snížit námi vracenou částku.
Připíšete mi zpětně i mé náklady na přepravu, pokud vrátím svou objednávku?
V případě, že vracíte zboží z důvodu změny názoru nebo protože je zboží vadné, dostanete zpátky kompletní částku prostřednictvím vašeho původního způsobu platby, včetně možných nákladů na dopravu.

Pokud jste zakoupili více než jeden produkt a vrátili jen jeden z nich, vrátíme vám poměrnou částku celkové ceny za dopravu, kterou jste zaplatili.Pokud jste například nakoupili 3 položky a vrátili 2 z nich, vrátíme vám 2/3 celkových vámi zaplacených nákladů na dopravu.
Mohu vrátit položku na výměnu místo vrácení?
Nenabízíme výměnu výrobků. Pokud máte zájem o jinou velikost nebo barvu, musíte vrátit zboží a podat novou objednávku. Poté, co vaše vrácené zboží dostaneme a zpracujeme v našem skladě, bude vám vrácena platba. Tady můžete začít vrácení. Viz Jak vrátit online nákup.
Co mám dělat, pokud není výrobek správný nebo byl doručený poškozený či vadný?
Pokud jste dostali nesprávné, vadné nebo poškozené zboží, můžete ho vrátit do 30 kalendářních dnů od data přijetí. Postupujte podle standardních procesů pro vrácení a vyberte důvod vrácení. Začít můžete zde.

Pokud vypršelo 30denní období, můžete vrátit vadné výrobky během 2 dnů od převzetí výrobků. Viz naše Zákonné záruky za vadné zboží.
Co mám dělat, když nemám doklad o koupi?
Pokud jste dostali dárek, ale nemáte doklad o zakoupení, nebo nevíte, kdy bylo vaše zboží značky The North Face zakoupeno, nemůžete zboží vrátit.

Pokud je zboží, které chcete vrátit v dokonalém stavu s původním balením a všemi štítky, můžete ho zkusit donést do vašeho místního obchodu The North Face. Obchod vyhodnotí individuálně podle případu vaši žádost. Mohou vám dle svého rozhodnutí umožnit vyměnit výrobek za jinou velikost, barvu či styl ve stejné nebo nižší hodnotě nebo vydat poukázku na nákup v obchodě.
Mohu vrátit výrobek The North Face, který jsme koupil u jiného výrobce?
Nemůžeme zpracovat vrácení zboží koupeného mimo obchody vlastněné The North Face nebo TheNorthFace.cz. Na vyhledávání obchodů si můžete zkontrolovat, zda je obchod vlastněný společností The North Face nebo partnerem. Pro pomoc kontaktujte přímo prodejce nebo partnera, u kterého jste zboží koupili.
Mohu vrátit online zboží, které jsem zakoupil v prodejně The North Face?
Zboží zakoupené v prodejně The North Face musí být vráceno ve stejném obchodě The North Face.
Mohu vrátit zboží zakoupené online v prodejně The North Face?
Zboží zakoupené v oficiálním internetovém obchodě je možné vrátit pouze prostřednictvím online procesu vracení. Začít ihned s vrácením.

Jak vrátit zboží

Jak mohu vrátit online nákup společnosti The North Face?
Zboží zakoupené v oficiálním internetovém obchodě je možné vrátit pouze prostřednictvím online procesu vracení. Začít ihned s vrácením.
Jak dlouho trvá vrácení zboží?
Může trvat až 5 pracovních dní, než dostaneme vámi vrácené zboží od dopravce.

Po přijetí vráceného zboží a zpracování v našem skladě vám zašleme e-mail s potvrzením zpracování vašeho vráceného zboží. To může trvat 2 až 3 pracovní dny po převzetí vašeho zboží od dopravce.

Může trvat 14 dní, než se vrácené zboží objeví ve vašem účtu v závislosti na metodě použité platby.
Jak vytvořím štítek pro vrácení?
Pokud chcete dostat štítek pro vrácení zdarma, přejděte na stránku Jak vrátit online zakoupené zboží a postupem podle kroků rezervujte vrácení.
Co když přepravce nepřevzal nebo nebyl schopen převzít vracené zboží?
Pokud z jakéhokoliv důvodu nedojde k vyzvednutí vašeho balíku v den rezervace, postupujte podle našich pokynů pro vrácení a rezervujte si zdarma jiný termín vyzvednuté. Vrácení můžete zahájit zde. If this does not solve your issue, please Contact Us.

Vrácené platby

Jak dlouho bude trvat, než dostanu svou platbu zpět?
Vrácení vaší platby bude zpracováno ihned, jakmile budou zkontrolovány a naším týmem pro garanci kvality schváleny položky, které jste vrátili

Jakmile byly vaše vrácené výrobky přijaty, schváleny a zpracovány, dostanete e-mailové potvrzení s informací, že byla uvolněna platba ve shodě s vaším původním způsobem platby.

Pokud s vrácením vašeho zboží nebylo něco v pořádku (např. výrobky neodpovídají vašemu nákupu, výrobky byly vráceny se sníženou obchodní hodnotou atd..), budeme vás e-mailem informovat a možná vám i zboží vrátíme zpět.

Celý proces od vytištění štítku pro vrácení do chvíle, kdy uvidíte vrácenou částku na svém účtu, může trvat až 14 dní. Upozorňujeme, že doba pro vrácení platby se může měnit v závislosti na původním použitém způsobu platby.

Pokud toto nevyřešilo váš problém, kontaktujte nás.
Co mám dělat, pokud není vrácená částka správná?
Pokud jste dostali nesprávnou částku, kontaktujte nás. Problém vyřešíme co nejrychleji.