The North Face CZ Domů
Košík

Jak vrátit zboží

Náš proces vracení zboží

Může trvat až 5 pracovních dní, než dostaneme vámi vrácené zboží od dopravce.

Po přijetí vráceného zboží a zpracování v našem skladě vám zašleme e-mail s potvrzením zpracování vašeho vráceného zboží. To může trvat 2 až 3 pracovní dny po převzetí vašeho zboží od dopravce.

Může trvat 14 dní, než se vrácené zboží objeví ve vašem účtu v závislosti na metodě použité platby.

Vrátit Objednávku

Vracení online zakoupeného zboží

Zboží zakoupené na www.thenorthface.cz je možné vrátit pouze prostřednictvím online procesu vracení. Začít ihned s vrácením.

Kroky vrácení zboží

1. Zahájit vrácení

Pokud u nás máte účet, tak se pro zahájení vrácení přihlaste do svého účtu a získejte historii svých objednávek.

Pokud jste nakupovali jako host, klikněte na odkaz Sledovat objednávku, který je dostupná v horní části všech našich webových stránek. Pro spuštění vrácení zboží zadejte své číslo objednávky složené z osmi číslic a e-mailovou adresu, kterou jste použili na objednávce. Jakmile se dostanete na stránku Podrobnosti objednávky, klikněte na tlačítko „Vytvořit vrácení“.

2. Plán

Pro dokončení vrácení objednávky musíte:

  1. Vybrat položku(y),která se mají vracet.
  2. Vybrat důvod vrácení.
  3. Vybrat upřednostňovaný způsob vrácení.

3. Připravte si štítek pro vrácení nebo QR/čárový kód

Zvolili jste digitální kód? Na stránce potvrzení vrácení klikněte na tlačítko „Stáhnou kód“. Tím se vygeneruje QR/čárový kód, který potřebujete ukázat v místě odevzdání zboží. Dostanete ho také e-mailem na vybranou e-mailovou adresu.

Není potřeba nic tisknout: pouze v místě odevzdání ukažte potvrzovací e-mail a tam už na váš balík natisknou a přilepí štítek.

Vybrali jste si možnost Vyzvednutí doma? Na stránce s potvrzením vrácení zboží klikněte na tlačítko „Tisknout štítek pro vrácení“. Tím se vygeneruje štítek, který musíte pro vrácení položky(položek) vytisknout. Pokud nemáte přístup k tiskárně, tak nás kontaktujte.

4. Zabalení

Zabalte položky, které chcete vrátit. Žádáme vás, abyste znovu použili původní přepravní balení a vše bezpečně uzavřely.

Ujistěte se, že jste odstranili nebo překryli staré přepravní štítky, nálepky a další materiál z vnějších částí balení.

5. Předání přepravci

Odevzdejte balík v provozní době v preferovaném vybraném místě. Ukažte svůj stažený čárový kód a pracovníci na místě ho za vás vytisknou a nalepí na balík.

Do vaší e-mailové schránky dostanete potvrzení se sledovacím číslem.

5A

V případě vyzvednutí doma počkejte, až ho přepravce vyzvedne na vaší adrese. Zajistěte, aby v době plánovaného převzetí balíku, byl někdo doma. Do vaší e-mailové schránky dostanete potvrzení se sledovacím číslem.

6. Zaslání potvrzení

Jakmile byly vaše vrácené výrobky přijaty, schváleny a zpracovány, dostanete e-mailové potvrzení. Můžete to trvat 2-3 dny od doby, kdy dostaneme vámi vrácené zboží.

Pokud s vrácením vašeho zboží nebylo něco v pořádku (např. výrobky neodpovídají vašemu nákupu, výrobky byly vráceny se sníženou obchodní hodnotou atd..), budeme vás e-mailem informovat a možná vám i zboží vrátíme zpět.

7. Příjetí vrácení

Po kontrole vámi vráceného zboží a potvrzení našim týmem pro garanci kvality, vám vrátíme platbu způsobem dle vašeho původního způsobu platby. Celý proces od doby, kdy jste vytiskli štítek pro vrácení, až po chvíli, kdy uvidíte vrácenou částku na svém účtu, může trvat až 14 dní.

Upozornění: Pokud nechcete postupovat podle výše uvedeného procesu, máte možnost svobodně zvolit vámi preferovaný způsob vrácení. Upozorňujeme vás, že pokud budete zboží vracet prostřednictvím vámi zvoleného přepravce místo naší možnosti, která je zdarma, budete povinni uhradit náklady na vrácení zboží a ponesete riziko, že se zboží do doby doručení k nám poškodí nebo ztratí a že bude proces vrácení zboží a peněz trvat déle.