The North Face CZ Domů

Jak vrátit zboží v obchodě?


Zásady pro standardní vrácení zboží v obchodě
 

Pokud nejste se svým produktem(produkty) spokojeni, můžete zboží do 30 dnů od data nákupu vrátit v původním stavu, nenošené, neprané a s původním štítkem a dokladem o nákupu.


Vrátíme vám celou částku, kterou jste za zboží zaplatili, formou výměny, dárkového certifikátu/karty nebo původní platbou.
Vrácení celé částky původní platbou je možné výhradně po předložení dokladu o nákupu a pouze stejným způsobem platby použitým při zakoupení.


Kromě výše uvedeného uznáváme zákonnou dvouletou lhůtu (nebo delší lhůtu stanovenou případně vašimi místními zákony) záruky za vady produktu. Produkt je „vadný“, pokud se u něj objevilo poškození nebo pokud se během 2 let (nebo delší lhůty stanovené případně vašimi místními zákony) od zakoupení objeví výrobní vady nebo vady materiálu. Upozorňujeme, že produkty poškozené nošením nebo opotřebením nejsou považovány za vadné.


Zboží zakoupené v oficiálních obchodech vlastněných nebo provozovaných námi lze vrátit pouze ve stejném typu obchodu (prodejna nebo outlet) a ve stejné zemi, kde byl proveden nákup. To platí také pro zboží objednané v námi provozovaných nebo vlastněných obchodech a dodané do obchodu nebo domů. 


Obchody, které splňují podmínky, najdete v seznamech obchodů a outletů The North Face.


Upozorňujeme, že zboží zakoupené online je možné vracet výhradně prostřednictvím procesu online vrácení, který je popsán na našich oficiálních webových stránkách.




Zásady vrácení zboží pro Vánoce
 

Zboží zakoupené od 15. listopadu do 31. prosince je možné vracet do 31. ledna. Ostatní podmínky pro vracení zboží zůstávají v platnosti. Na podrobnosti se můžete podívat při placení nebo si naskenujte QR kód a přečtěte kompletní zásady vracení zboží.