Záruka

NESPRÁVNÉ, VADNÉ NEBO POŠKOZENÉ VÝROBKY

Pokud jste obdrželi nesprávné (jiné než zobrazené v e-shopu The North Face) nebo poškozené zboží, můžete je vrátit 30 dnů od data doručení. Postupujte podle standardního postupu vrácení a jako důvod vrácení zvolte „Položka byla vadná“.

Pokud uplynula 30denní lhůta na vrácení zboží, ale zboží je vadné, můžete ho vrátit do 2 let v rámci uplatnění zákonné záruky. Obraťte se na náš ZÁKAZNICKÝ SERVIS, který vám pomůže s vrácením vašich položek.

jaké jsou Záruční podmínky The North Face ®?

Produkty společnosti The North Face mají plnou záruku pro původního vlastníka v případě chyb materiálu a zpracování, a to po dobu dvou let.

Pokud produkt neplní svou funkci z důvodu výrobní vady, bezplatně jej opravíme, vyměníme nebo jinak nahradíme dle našeho uvážení. Tato záruka se nevztahuje na škody způsobené nehodou, nevhodnou péčí, nedbalostí, praním, běžným opotřebením nebo přirozeným poškozením barev a materiálů při dlouhém používání. V některých případech mohou být škody, na které se nevztahuje záruka, za přiměřenou cenu opraveny. Za zpětnou dopravu bude účtován poplatek.

Pro posouzení záruční reklamace musí zákazník vrátit výrobek prodejci The NorthFace ®, kde ho zakoupil, a to s originálním dokladem o koupi.
V případě, že byl výrobek zakoupen v e-shopu The North Face®, vraťte jej prosím v souladu s našimi zásadami vrácení zboží a ujistěte se, že jste jako důvod vrácení vybrali „výrobek je vadný“.. Pokud 30denní lhůta pro vrácení uplynula, obraťte se na náš zákaznický servis .

Tato záruka poskytuje konkrétní zákonná práva a neovlivňuje žádná další zákonná práva, která můžete mít jako spotřebitel a která se mohou v jednotlivých zemích lišit.

Můj produkt The North Face ® se poškodil nebo se stal vadným, kam ho mám vrátit?

Produkt jsem zakoupil/a v e-shopu The North Face ®.
Vraťte jej prosím v souladu s našimi  zásadami vrácení zboží  a jako důvod vrácení nezapomeňte vybrat možnost „výrobek je vadný“.  Pokud 30denní lhůta pro vrácení uplynula, obraťte se na náš zákaznický servis.
Ujistěte se, že vracené produkty jsou čisté.

Nekoupil/a jsem svůj produkt v e-shopu The North Face®
Zboží musíte vrátit do obchodu The North Face® nebo prodejci, kde jste výrobek/výrobky zakoupil/a, a to spolu s platným dokladem o zaplacení nebo jiným dokladem o zakoupení. Zaměstnanci obchodu vám vysvětlí příslušný postup a časový rozvrh.

Musím zaplatit za dopravu, abych mohl/a vrátit své zboží v záruce?

Produkt jsem zakoupil/a v e-shopu The North Face®
The North Face® hradí náklady na odeslání produktů, na které se vztahuje naše záruka.  Na zboží, na které se naše záruka nevztahuje, bude účtován poplatek za dopravu a opravu.

Nekoupil/a jsem svůj produkt v e-shopu The North Face®
Obchod, kde jste vrátil/a zboží, se postará o odeslání zboží do oddělení vyřizování reklamací The North Face®.
The North Face® hradí náklady na odeslání produktů, na které se vztahuje naše záruka. Na zboží, na které se naše záruka nevztahuje, bude účtován poplatek za dopravu a opravu.

Jak zjistím stav vyřizování záruky?

Zakoupil/a jsem svůj produkt na TheNorthFace.com
Jakmile bude proces vracení zboží dokončen, budete upozorněni e-mailem. Vrácení zboží v záruční době zpracujeme přibližně 14 kalendářních dnů ode dne, kdy jsme vaše zboží obdrželi v našem skladu.

Nekoupil/a jsem svůj produkt na TheNorthFace.com
Obchod, do kterého jste produkt vrátili, vás bude informovat o stavu procesu vrácení zboží. Neváhejte je požádat o informace, rádi vám je podají. Většina případů reklamace bude zpracována do 30 kalendářních dnů.

Bude můj produkt od The North Face® opraven, vyměněn nebo jinak kompenzován?

Pokud váš produkt The North Face® neplní svou funkci nebo je poškozen v důsledku zpracování nebo výrobní vady, opravíme jej, vyměníme nebo jinak nahradíme. Pokud podle našeho názoru zboží, které jste nám vrátili, není vadné, reklamaci odmítneme a zboží vám vrátíme. Pokud se k vašemu produktu The North Face® vážou zvláštní vzpomínky a je pro vás nenahraditelný, nezapomeňte nás o tom informovat. Reklamace produktů, které nejsou čisté, budou zamítnuty.

Mám rozbitou přezku, chybějící náhradní díly nebo vadné tkaničky. Lze to reklamovat?

Pokud máte prasklou přezku, přetržené tkaničky nebo vám chybí kapuce, rádi vám to vyměníme. Můžete nás kontaktovat a  poskytnout následující údaje: 

  • Jasný popis požadovaného dílu: Váš výrobek The North Face®, barvu a velikost. Pokud možno přiložte obrázek požadovaného náhradního dílu.
  • Adresa, na kterou je třeba náhradní díl odeslat. 

Není-li k dispozici originální náhradní díl, nahradíme jej nejbližší dostupnou alternativou.

Můžete se také obrátit na nejbližší obchod The North Face® s dotazem, zda položku, kterou hledáte, nemají.

Kryje běžné opotřebení záruka?

Všechny produkty vyrábíme tak, aby splňovaly naše nejvyšší standardy. Nicméně bez ohledu na to, jak pečlivě se o svůj produkt The North Face® staráte, nakonec začne vykazovat známky věku a opotřebení.Záruka The North Face® se na běžné opotřebení nevztahuje.

Pokud se na můj předmět nevztahuje záruka, můžete stále provádět opravy?

Na poškození nebo závady, jako jsou trhliny, trhliny, popáleniny a díry, se naše záruční podmínky nevztahují. Chápeme, že k nehodám občas dojde.V některých případech může být poškození způsobené běžným opotřebením opraveno. Záruční oddělení The North Face® může váš produkt opravit podle našich nejlepších možností za přiměřený poplatek a poplatek za dopravu. Chcete-li získat další informace o tom, jak poškozené nebo vadné produkty vrátit , kontaktujte nás.

V současné době své systémy vylepšujeme, abychom zajistili co nejlepší zákaznickou zkušenost. 

Od 25. února do 7. května nejsme schopni zpracovávat opravy produktů, na které se nevztahují naše záruční podmínky.

Pokud byste v tomto období vrátili produkt, na který se nevztahují podmínky naší záruky a který je třeba opravit, můžeme si váš předmět ponechat a opravit po 7. květnu.

 Stejně jako u všech mimozáručních oprav by i s touto opravou byl spojen poplatek.

Koupil/a jsem si výrobek na dovolené, vztahuje se na něj záruka?

Naše politika stanoví, že zboží musí být vráceno přes původní místo zakoupení.
Pokud to nebude možné, můžete se obrátit na místní prodejnu, zda vám může poskytnout záruční opravu, nebo nás kontaktovat..

 

Kde seženu náhradní díly na stan?

Navštivte autorizovaného prodejce The North Face®. Budou potřebovat znát model vašeho stanu a typ tyče, kterou potřebujete vyměnit. Kontaktujte nás pro více informací.