We’re currently experiencing a high volume of returned orders so it may take a little longer to process your refund than expected. Thank you for your patience!
Bezpapírové vrácení zboží není bohužel dočasně k dispozici. Při rezervaci vrácení si prosím zvolte alternativní metodu vrácení.

Jak vrátit zboží

Náš proces vracení zboží

Může trvat až 5 pracovních dní, než dostaneme vámi vrácené zboží od dopravce.

Po přijetí vráceného zboží a zpracování v našem skladě vám zašleme e-mail s potvrzením zpracování vašeho vráceného zboží. To může trvat 2 až 3 pracovní dny po převzetí vašeho zboží od dopravce.

Může trvat 14 dní, než se vrácené zboží objeví ve vašem účtu v závislosti na metodě použité platby.

VRÁTIT OBJEDNÁVKU

Vracení online zakoupeného zboží

Zboží zakoupené na www.thenorthface.cz je možné vrátit pouze prostřednictvím online procesu vracení. Začít ihned s vrácením.

Kroky vrácení zboží

1. Zahájit vrácení

Pokud u nás máte účet, tak se pro zahájení vrácení přihlaste do svého účtu a získejte historii svých objednávek.

Pokud jste nakupovali jako host, klikněte na odkaz Sledovat objednávku, který je dostupná v horní části všech našich webových stránek. Pro spuštění vrácení zboží zadejte své číslo objednávky složené z osmi číslic a e-mailovou adresu, kterou jste použili na objednávce. Jakmile se dostanete na stránku Podrobnosti objednávky, klikněte na tlačítko „Vytvořit vrácení“.

2. Plán

Pro dokončení vrácení objednávky musíte:

  • 1. Vybrat položku(y),která se mají vracet.
  • 2. Vybrat důvod vrácení.
  • 3. Vybrat upřednostňovaný způsob vrácení.

3. Připravte si štítek pro vrácení nebo QR/čárový kód

Zvolili jste digitální kód? Na stránce potvrzení vrácení klikněte na tlačítko „Stáhnou kód“. Tím se vygeneruje QR/čárový kód, který potřebujete ukázat v místě odevzdání zboží. Dostanete ho také e-mailem na vybranou e-mailovou adresu.

Není potřeba nic tisknout: pouze v místě odevzdání ukažte potvrzovací e-mail a tam už na váš balík natisknou a přilepí štítek.

Vybrali jste si možnost Vyzvednutí doma? Na stránce s potvrzením vrácení zboží klikněte na tlačítko „Tisknout štítek pro vrácení“. Tím se vygeneruje štítek, který musíte pro vrácení položky(položek) vytisknout. Pokud nemáte přístup k tiskárně, tak nás kontaktujte.

4. Zabalení

Zabalte položky, které chcete vrátit. Žádáme vás, abyste znovu použili původní přepravní balení a vše bezpečně uzavřely.

Ujistěte se, že jste odstranili nebo překryli staré přepravní štítky, nálepky a další materiál z vnějších částí balení.

5. Předání přepravci

Odevzdejte balík v provozní době v preferovaném vybraném místě. Ukažte svůj stažený čárový kód a pracovníci na místě ho za vás vytisknou a nalepí na balík.

Do vaší e-mailové schránky dostanete potvrzení se sledovacím číslem.

5A

V případě vyzvednutí doma počkejte, až ho přepravce vyzvedne na vaší adrese. Zajistěte, aby v době plánovaného převzetí balíku, byl někdo doma.Do vaší e-mailové schránky dostanete potvrzení se sledovacím číslem.

6. Zaslání potvrzení

Jakmile byly vaše vrácené výrobky přijaty, schváleny a zpracovány, dostanete e-mailové potvrzení. Můžete to trvat 2-3 dny od doby, kdy dostaneme vámi vrácené zboží.

Pokud s vrácením vašeho zboží nebylo něco v pořádku (např. výrobky neodpovídají vašemu nákupu, výrobky byly vráceny se sníženou obchodní hodnotou atd..), budeme vás e-mailem informovat a možná vám i zboží vrátíme zpět.

7. Příjetí vrácení

Po kontrole vámi vráceného zboží a potvrzení našim týmem pro garanci kvality, vám vrátíme platbu způsobem dle vašeho původního způsobu platby. Celý proces od doby, kdy jste vytiskli štítek pro vrácení, až po chvíli, kdy uvidíte vrácenou částku na svém účtu, může trvat až 14 dní.

Upozornění: Pokud nechcete postupovat podle výše uvedeného procesu, máte možnost svobodně zvolit vámi preferovaný způsob vrácení. Upozorňujeme vás, že pokud budete zboží vracet prostřednictvím vámi zvoleného přepravce místo naší možnosti, která je zdarma, budete povinni uhradit náklady na vrácení zboží a ponesete riziko, že se zboží do doby doručení k nám poškodí nebo ztratí a že bude proces vrácení zboží a peněz trvat déle.

Kde najdete číslo své objednávky
Číslo své objednávky najdete v potvrzovacím e-mailu objednávky nebo přepravy, který jsme vám poslali. Pokud jste majitelem účtu, můžete se přihlásit do sekce Můj účet a kliknutím na Objednávky toto číslo zjistit.
Přepravce nevyzvedl moje rezervované vrácené zboží
Pokud z jakéhokoliv důvodu nedojde k vyzvednutí vašeho balíku v den rezervace, postupujte podle našich pokynů pro vrácení a rezervujte si zdarma jiný termín vyzvednutí. Vrácení můžete zahájit zde.
Kde mohu najít stav svého vrácení zboží?
Vrácení zboží a jeho stav můžete sledovat od chvíle, kdy ho převzal přepravce, až do okamžiku vrácení finanční částky. Na stránku sledování se dostanete třemi různými způsoby:

Prostřednictvím e-mailu. Po předání vašeho vráceného zboží přepravci jste dostali potvrzovací e-mail. V tomto e-mailu je tlačítko, na které můžete kliknout a dostanete se stránku se sledováním.

Pomocí sledování objednávky. V horní části webové stránky můžete kliknout na „Sledovat moji objednávku“. Zadejte číslo vaší objednávky a e-mailovou adresu, kterou jste použili při zadávání objednávky. Jakmile se zobrazí vaše objednávka, klikněte na tlačítko „Spracovat vrácené zboží“..

Prostřednictvím Mého účtu. Pokud jste registrovaným zákazníkem, můžete se přihlásit do svého účtu a kliknout na objednávku, ze které jste vraceli, a vybrat tlačítko „Spravovat vrácení“..

Našli jste to, ale chtěli byste vědět víc? Další informace najdete na stránce Co znamená sledování stránka a stav?

Dostanete také několik aktualizací prostřednictvím e-mailu, aby bylo zajištěno, že stále držíte krok s dobou.
Mohu zrušit nebo znovu rezervovat vrácení zboží?
Ano, pokud jste si to rozmysleli a zboží už nechcete vrátit, nebo pokud potřebujete znovu rezervovat vyzvednutí doma, můžete kdykoliv před předáním přepravci nebo odevzdáním zrušit požadavek na vrácení.

Můžete to udělat tak, že získáte podrobnosti své objednávky jedním z následujících způsobů:

1. Sledování mých vrácené: na horní straně webové stránky můžete kliknout na „Sledovat objednávku“. Zadejte své číslo objednávky a e-mailovou adresu použitou pro objednávku. Po zobrazení objednávky vyberte „Spravovat vrácení zboží“. Nebo prostřednictvím

2. Mého účtu. Pokud jste registrovaný zákazník, můžete se přihlásit do svého účtu a kliknout na vrácenou objednávku a vybrat tlačítko „Spravovat vrácení zboží“.

V případě obou možností: Jakmile se dostanete na stránku vrácení zboží, vyberte „Zrušit vrácení“, čímž zrušíte rezervované vrácení.

Chcete ho znovu rezervovat? Postupujte podle stejných kroků popsaných v Jak vrátit objednávku? Upozorňujeme, že pokud změníte způsob ve stejný den, kdy probíhá vyzvednutí doma, může i tak dojít k vyzvednutí.